Els abonats valoren l’experiència als Clubs amb un notable alt

La nota mitja dels cinc clubs en concessió pel que fa a l'experiència que es viu al centre és del 7'9, superant la mitjana del sector
opinió

Els resultats han estat molt positius i la gran majoria d’indicadors són superiors a les enquestes fetes des del 2017

El passat mes de juny vam reemprendre les enquestes de satisfacció de la clientela, després de la pausa de 2021 en què tots estàvem recuperant el to després de la pandèmia.

 

Els resultats han estat molt positius i la gran majoria d’indicadors són superiors a les enquestes fetes des del 2017.

 

Amb un 14% de taxa de resposta, la nota mitja dels cinc clubs en concessió pel que fa a l’experiència que es viu al centre és del 7’9, un notable alt que supera la mitjana del sector (7).

 

També es puntua amb notable la consecució dels objectius (7,2) i un 79 % de la clientela diu que la vivència al Club ha superat les seves expectatives. A més, l’índex de recomanació dels Clubs a tercers (Net Promoter Score) assoleix el 30 %, 4 punts per sobre de l’índex del sector.

 

Ara bé, a més de les notes a determinats indicadors, les enquestes ens han permés recollir 1.300 comentaris, 693 propostes de millora i 58 telèfons o correus de persones que ens demanen un contacte personal.

 

De l’anàlisi de totes les dades, cada Club engegarà propostes de millora i ens agradarà molt compartir-les amb tu a finals d’any.

 

Si ets de les persones que vas respondre l’enquesta, moltíssimes gràcies per la teva ajuda! I si no vas fer-la, l’any vinent no en perdis l’oportunitat!

Articles relacionats

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.