Fes totes les teves gestions online amb els nous tòtems interactius de recepció

Tot Claror a 1 clic, ara més fàcil i accesible des dels clubs
3

Culminem el projecte de millora de l’experiència Claror amb la posada en marxa dels nous tòtems interactius a les recepcions dels Clubs Claror i L’Esportiu de Llinars.

 

Aquest últim pas posa fi al projecte iniciat aquest any per oferir una experiència més satisfactòria i digital als nostres clients.

Què puc fer des dels nous tòtems interactius?

Posem en marxa aquests nous displays interactius perquè puguis fer totes les teves gestions online, de forma autònoma, també des del club. A partir d’ara, accedeix a l’espai client des dels tòtems on podràs fer un munt de gestions de forma directa i autònoma.

  • Inscripció als Cursets
  • Habilitar l’accés amb QR als clubs
  • Inscripció a Esdeveniments
  • Reserva d’activitats dirigides
  • Reserva de Pistes de Tennis i Pàdel
  • Revisió de dades personals
  • Consulta de moviments econòmics
  • Canvi de dades bancàries
  • Pagaments de rebuts

 

Recorda! Hem renovat l’Espai Client per oferir-te un millor accés a les gestions que pots fer tant des de l’ordinador com des del teu telèfon mòbil o tablet.

 

Només has d’accedir a l’Espai Client de la web i descobreix tot el que pots fer.

Tot Claror a 1 click

La nova plataforma en línia està dissenyada per oferir als abonats i nous clients una experiència més còmoda, digital i eficient en la gestió de les quotes i serveis dins dels clubs.

 

Així, una de les característiques més destacades de la nova oficina electrònica de Clubs Claror és la possibilitat d’inscriure’s en cursos i activitats de manera ràpida i senzilla. Ara, tots els membres de la família podeu explorar i seleccionar entre una àmplia varietat d’opcions de condicionament físic i reservar la vostra plaça en línia a les activitats de pagament, eliminant la necessitat d’esperes a les instal·lacions.

 

NOUS CANALS D’ATENCIÓ A L’ABONAT/DA

Per tal d’oferir-vos una experiència més completa tenim diferents canals de contacte des dels que podeu resoldre els vostres dubtes i facilitar-vos un munt de gestions.

 

Per fer algunes gestions que encara no estan disponibles a través de l’oficina electrònica, podràs posar-te en contacte a través dels diferents canals d’Atenció a l’Abonat.

 

Portal d’ajuda d’Atenció al Client

Tens algun dubte sobre els Clubs Claror? Primer de tot et convidem a consultar el nostre espai d’ajuda amb Preguntes Freqüents des d’on podràs resoldre els dubtes sobre informació dels nostres clubs.

Xatbot

Teniu a la vostra disposició un botó de xat virtual permanent a la web des del que podeu accedir a diferents preguntes freqüents de la web. L’assistent virtual us guiarà en la navegació per tal que trobeu resposta a moltes de les qüestions que tingueu en referència als nostres clubs.

horari telefònic

Si necessites fer una gestió que no es pot dur a terme des de l’Oficina Electrònica pots posar-te en contacte amb el nostre equip d’Atenció al Client.

 

Horari d’atenció telefònica de dilluns a dijous de 9h a 19h i divendres de 9h a 15h:
  • Claror Can Caralleu: 93 203 78 74
  • Claror Cartagena: 93 435 05 66
  • Claror Marítim: 93 224 04 40
  • Claror Sardenya: 93 476 13 90
  • L’Esportiu de Llinars: 93 841 15 90

 

Aquest nou enfocament reafirma el nostre compromís a oferir un tracte proper, personalitzat, digital i eficient a tots els nostres abonats i abonades.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.