Un any d’entrenament per millorar l’Experiència del Client

Aquest projecte ha reunit un equip extraordinari de professionals dedicats a assegurar una implementació sòlida i efectiva del nou model d’atenció al client.
5

El maig de 2023, des de Claror vam posar en marxa un ambiciós programa d’entrenament comercial que prometia revolucionar l’experiència i l’atenció al client. Aquest projecte ha reunit un equip extraordinari de professionals dedicats a assegurar una implementació sòlida i efectiva del nou model d’atenció al client.

 

Volem expressar la nostra més profunda gratitud a tot l’equip involucrat. Un agraïment especial als Responsables de Vendes i Atenció al Client pel seu inqüestionable compromís, als nostres assessors per la seva dedicació i passió, i a l’impressionant equip de ponents, tant externs com interns, que han aportat el seu coneixement i experiència per dur a terme aquest projecte.

En la imatge, l’equip de Responsables de Vendes i d’Atanció al Client, acompanyats de la Directora Comercial de Clubs Claror i Llinarsport: Manu Martínez, Hèctor Marse, Alan Bracke, Àlex Aguiar i Cristina Rueff.

Volem reconèixer a:

  • Ester Benach: per la seva tasca en sostenibilitat a Claror.
  • Fede Matrat: pel seu lideratge en la transformació digital en vendes.
  • ImproShow: per les seves tècniques d’improvisació aplicades a la comunicació.
  • Julia Andrés: per liderar l’atenció al client centralitzada.
  • Manel Reyes: per compartir les 4 Lleis de les Oportunitats.
  • Monica Mendoza: pel seu enfocament en Segones Vendes.
  • Olga López i Dani Serrano: per explorar les últimes tendències en fitness.
  • Oscar Peón Rojo: pel seu domini en Neuroexperiència i PNL.
  • Sergio Herraez: pel seu valuós entrenament emocional.

Destaquem especialment el tancament excepcional de la formació a càrrec de Steve Jensen d’Impact Sales Training, qui ha estat una gran influència i inspiració per a tot l’equip Claror.

Aquest programa ha sumat més de 60 hores de formació intensiva, assegurant que el nostre equip estigui completament preparat per oferir una atenció al client de la més alta qualitat.

 

Gràcies a tots per fer realitat aquest assoliment. Estem emocionats pel futur i compromesos a continuar oferint el millor als nostres clients!

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.