Preguntes Freqüents Seguretat als Clubs

situació actual

Els quatre Centres Esportius Municipals (CEM’s) gestionats per la Fundació Claror a la ciutat de Barcelona (CEM Claror-Claror Sardenya, CEM Sagrada Família-Claror Cartagena, CEM Marítim-Claror Marítim, i CEM Can Caralleu-Claror Can Caralleu), així com l’Esportiu de Llinars, estàn oberts i adaptats a les restriccions decretades per la Generalitat de Catalunya. 

 

Els clubs estan oberts un 100% del seu aforament, però no cal fer reserva prèvia per venir al club. Només cal fer reserva en el cas de voler participar a les activitats col·lectives de graella.

 

Tots els Clubs Claror i L’Esportiu de Llinars han implementat totes les mesures de seguretat i higiene necessàries, que han permès que milers de persones poguessin tornar a fer activitat física i preservar la seva salut als seus centres, amb totes les garanties de seguretat. Us animen a seguir practicant esport.

 

L’esport és salut! Et resolem tots els teus dubtes a través de les següents preguntes freqüents.

Adaptació a les restriccions

Sí, per tal d’oferir-te la millor experiència Claror, ara i mentre es prolonguin les restriccions de tancament dels espais interiors pots gaudir de tots els Clubs Claror (Claror Sardenya, Claror Cartagena, Claror Marítim, Claror Can Caralleu i l’Esportiu de Llinars) respectant sempre l’horari de la modalitat d’abonament que tinguis contractada.

Sí, mentre siguin vigents les restriccions de tancament d’espais coberts als Clubs, com abonat dels Clubs Claror pots reservar Activitats Dirigides en qualsevol Club Claror. Quan facis la reserva a traves de l’aplicatiu recorda seleccionar prèviament el Club al que vols accedir i sempre en la franja horària de la teva modalitat d’abonament. Accés APP Reserves >

Recorda que si no efectues la reserva no podràs accedir a fer l’activitat.

El funcionament general és el mateix que els dies laborables, tot i que cal fer reserva per accedir a la zona aquàtica dels clubs següents:

Claror Marítim, Claror Cartagena, Claror Sardenya i Claror Can Caralleu

Com que els caps de setmana hi ha més afluència d’usuaris i per tal de garantir l’accés a la piscina els dissabtes i diumenges al matí, cal reservar cita a través del programa d’activitats. Pots fer la reserva amb 24h d’antelació. En cas que no puguis assistir a la cita et demanem que anul.lis la reserva com a mínim 1 hora abans, per permetre que altres usuaris s’hi puguin inscriure.

En cap de setmana no es pot garantir l’accés a aquests quatre clubs de persones no abonades que vinguin amb invitacions: només s’acceptaran en els moments de baix índex d’aforament del club.

Claror Can Caralleu

Si no ets abonat del Claror Can Caralleu podràs reservar pista in situ a Can Caralleu, sempre que hi hagi disponibilitat. Has de tenir en compte que les pistes de tennis i pàdel de Can Caralleu tenen tarifa de lloguer. També tenim a la teva disposició lloguer de pales i raquetes.

L’Esportiu de Llinars

L’import del lloguer de les pistes de tennis i pàdel de l’Esportiu de Llinars està inclòs a la quota, per tant no hauràs de fer cap pagament a banda. Els dilluns al matí obrim les reserves per a tota la setmana. Les reserves es fan al telèfon 93 841 15 90.

Degut a les dimensions reduïdes d’aquest espai i a l’exigent control d’aforament, aquest espai és exclusiu pels abonats dels Clubs Claror.

Pots gaudir d’aquesta experiència al Spa de Mar acudint al Claror Marítim dins el teu horari d’abonament. Recorda que els caps de setmana hi ha més afluència d’usuaris, i per això, cal reservar cita per les zones de piscines i spa.

Els espais interiors de fitness funcionen amb total normalitat i adaptats a les restriccions d’aforament actuals. A més a més, a 3 dels nostres clubs (Claror Sardenya, Claror Can Caralleu i L’Esportiu de Llinars) mantenim zones de fitness habilitades a l’aire lliure per aquelles persones que vulguin seguir fent activitat a l’aire lliure. Així mateix, tenim activitats dirigides de graella a l’exterior a tots els clubs, només has de consultar la graella del teu club al web i fer la reserva de plaça.

En cas de pluja les activitats exteriors es reubicaran a l’interior. No es poden garantir totes les places en cas de canvi d’ubicació. L’entrada a l’activitat es farà per ordre d’inscripció a l’activitat fins a omplir l’aforament de l’espai interior.

En aquests moments tan especials de restriccions i controls d’aforament no podem garantir que es puguin fer servir les invitacions. Fes una consulta prèvia al Club en el que es vulguin utilitzar. Pròximament comunicarem la nova manera de gaudir de les invitacions.

Sí, tindràs accés als vestidors. Per tal d’evitar aglomeracions i esperes et recomanem venir amb més antelació i, si és possible, ja canviat de casa.

Et recordem que el programa Claror Vincle està vigent per tots aquells abonats donats d’alta abans del 31 de març de 2021, com a premi a la fidelitat podran seguir gaudint de:

  • Accés a tots els Clubs Claror mentre durin les restriccions de tancament d’espais coberts
  • Pots portar 1 amic al teu Club, 1 cop al mes (no acumulable)

Ara mateix pots enviar un correu electrònic al club que vulguis:

higiene i seguretat

Sí, per un doble motiu. D’una banda, per què als Clubs Claror hem adoptat totes les mesures i protocols de seguretat, higiene i desinfecció que garanteixen que puguis fer qualsevol activitat en un entorn de màxima seguretat i, alhora, gaudint de l’experiència de fer activitat física i esportiva amb la màxima normalitat. D’altra banda, els gimnasos són els espais més segurs per a fer activitat física: a diferència de fer activitat a casa o al carrer, al gimnàs tindràs al teu costat els millors professionals i equipaments per a la pràctica esportiva.

És imprescindible portar (a banda del què ja portes habitualment):

✓ El carnet d’abonat/da o polsera (per control d’aforament, sense ells no es podrà accedir)

✓ Una mascareta, d’ús obligatori a tot el club.

✓ Una tovallola de 120x60cm per a cobrir les màrfegues/màquines

Una tovallola extra per a eixugar-te. També recomanem portar una ampolla o bidonet amb aigua, ja que les fonts estaran fora de servei per prescripció sanitària. Tindràs l’opció de compra a les màquines de vending.

Per accedir al club, circular pels espais comuns i fer l’activitat esportiva cal que portis mascareta.

A tots els espais del club trobaràs dispensadors de gel hidro-alcohòlic per tal de garantir la desinfecció de les mans. La mascareta l’ha de portar cada usuari. Els guants no són necessaris, però caldrà que netegis qualsevol material abans de fer-lo servir. L’equip de neteja també s’ocuparà de fer-ho regularment.

Sí, hem revisat els protocols de neteja i hem reforçat la desinfecció. Disposem d’un equip de neteja permanent que fa rondes per tots els espais del club. Hem incrementat la freqüència de pas i hem adaptat els productes que utilitzem a la necessitat actual. El material esportiu serà desinfectat al finalitzar cada classe i reforcem la neteja de superfícies on pot haver-hi més contacte amb les mans.

Sí, els usuaris que ho desitgin podran portar material esportiu propi, com màrfegues, gomes, etc. Consulteu als tècnics esportius.

Per seguretat, temporalment no hi haurà lloguer de material. El material (tovalloles, raquetes, cadenats, etc…) l’haurà de portar l’abonat. Es mantindrà la venda del material habitual.

ús d’espais i aforaments

L’ús de la mascareta és obligatori en tots els espais del club excepte en els moments en que es duguin a terme activitats a l’àmbit aquàtic i dins la dutxa.

Sí, tindràs accés als vestidors. Per tal d’evitar aglomeracions i esperes et recomanem venir amb més antelació i, si és possible, ja canviat de casa.

Podràs assecar-te els cabells si portes el teu assecador personal, i utilitzant els espais que hem habilitat especialment per això. Recorda que has de portar la mascareta posada i tancar la porta de l’espai.

Hem hagut d’adaptar els horaris d’obertura i tancament dels clubs en funció de l’ús de les nostres instal·lacions que els abonats i abonades han fet en les últimes setmanes. Revisa l’horari d’activitats del web per garantir que tens la darrera versió, també podràs consultar-la a través del codi QR que tens als suports dels horaris instal·lats als clubs.

Horaris dels Clubs

Sí, sempre que la disponibilitat del Club ho permeti.

No s’ha de reservar hora per venir al club. Per tal que puguis decidir el millor moment de fer-ho, podràs consultar l’aforament disponible en temps real al web (consultable també al mòbil).

Sí. Les piscines i les zones aquàtiques, pels propis sistemes de depuració o desinfecció de l’aigua, son espais molts segurs. A més, hem reorganitzat els carrers de les piscines i el seu aforament per a mantenir la distància de seguretat.

El solàrium es podrà fer servir. Hem adaptat l’espai per poder mantenir la distància de seguretat.

Depèn de la superfície de l’espai, mantenint sempre la distància de seguretat. Hem adaptat els horaris de les activitats dirigides i espais (exteriors i interiors) per tal d’oferir el màxim nombre de serveis als usuaris. El tècnic de cada sessió s’encarregarà de que es respecti l’aforament establert i la distància.

Sí, ja que es tracta d’un entorn segur en higiene, servei i atenció. A més, gaudiràs d’una franja horària amb alguns espais exclusius per majors de 60 anys i persones de risc (activitats de graella i piscina). Els menors de 6 anys poden accedir al club i a les activitats dirigides sense reserva prèvia. Els nens i nenes majors de 6 anys hauran de reservar la seva plaça per les activitats familiars a través de l’APP de reserves. En el cas de que l’infant no estigui inclós en el nucli familiar s’ha d’informar a la recepció del club.

A través daquesta pàgina (clica aquí) del web, podràs fer la reserva 24h abans de l’activitat i tenir reservada plaça a un màxim de 2 activitats alhora.

En cas que a darrera hora et sigui impossible assistir-hi et demanem que anul·lis la reserva per tal de permetre que una altra persona pugui aprofitar la teva plaça. Tens fins a 30 minuts abans de l’inici de la classe per anul·lar la reserva de plaça. Si no has arribat a l’hora de començament de l’activitat, la plaça la podrà ocupar una altra persona que estigui fent cua a la porta de la classe.

Totes les reserves de les activitats de graella es faran online, excepte les activitats exclusives per a majors de 60 anys i persones amb risc sanitari, totes les activitats d’Aiguagim i Aiguadolça, per a les que caldrà recollir un tiquet en el Club, mitja hora abans de l’inici de l’activitat.

Les reserves d’activitats es fan des d’aquesta pàgina (clica aquí).

Si tens dubtes sobre com fer la reserva, consulta aquesta altra pàgina (clica aquí).

Espera a la porta de la sala fins que arribi el tècnic, tot i que la porta de la sala estarà oberta per ventil·lar-la al màxim.

Una vegada arribi el tècnic de l’activitat, controlarà que totes les persones que entrin a sala tinguin la reserva prèvia online. A l’hora d’entrar has de mostrar al tècnic a través del teu telèfon mòbil la reserva.

Si no has fet reserva de plaça, espera’t a la porta fins a l’inici de la mateixa. Si un cop comenci la classe no ha arribat tothom que havia fet reserva prèvia o veieu que queden places, el tècnic us permetrà accedir a l’activitat per ordre d’arribada.

En el cas de les activitats familiars: els menors de 6 anys poden accedir a les activitats sense reserva prèvia. Els nens i nenes majors de 6 anys hauran de reservar la seva plaça per les activitats familiars a través de l’APP de reserves. En el cas de que l’infant no estigui inclós en el nucli familiar s’ha d’informar a la recepció del club.

Sí. Tens les activitats Sènior Fit, un programa d’activitats dirigides, planificades, organitzades i repetides regularment, que té per objectiu mantenir i/o millorar la forma física de forma global dels nostres abonats majors de 60 anys. Per altra banda, disposem d’un conjunt d’activitats a la graella amb asterisc (*) destinades a les persones de Risc Sanitari.

Programa Sènior Fit

 

Sí, i molt més. Ja disposes d’un nou servei exclusiu i gratuït només pels abonats: el “Claror Live”. Des d’aquest canal emetrem classes en directe per tal que puguis seguir practicant activitat física a distància. Al nou Espai Client també pots trobar molts continguts “premium”, exclusius i gratis pels abonats/des. Accedeix a l’Espai Client Claror Live >

Com puc contactar amb el meu club?

Si vols contactar per qualsevol altra qüestió, contacta per correu electrònic, a l’adreça del teu club:

✓ [email protected]  ✓ [email protected] ✓ [email protected] ✓ [email protected] ✓ [email protected]