El passat divendres 15 de març, va tenir lloc a l’espai Hub Barcelona, una sessió de formativa per a més de 50 treballadors i treballadores del Grup Claror per continuar millorant l’experiència que oferim als nostres clients.
Personal d’atenció al públic dels clubs Claror, l’Esportiu de Llinars i del 22 Fitness Club van participar en aquesta jornada per desenvolupar noves habilitats de comunicació i oferir una experiència satisfactòria als clients. La destacada psicòloga especialitzada en vendes, Mónica Mendoza, va ser l’encarregada d’impartir aquesta enriquidora formació.
Mónica Mendoza, reconeguda consultora i autora de diversos llibres sobre vendes, va compartir el seu coneixement i experiència en estratègies de vendes, oferint eines pràctiques i consells útils per potenciar les habilitats dels professionals en aquest àmbit.
La formació contínua sent una eina essencial per al desenvolupament i millora dels membres de l’equip Claror. Mitjançant programes de formació especialitzats, els treballadors i treballadores poden adquirir noves habilitats, actualitzar els seus coneixements i millorar la seva eficàcia en el lloc de treball.
Aquesta inversió en el creixement professional no només beneficia els empleats individualment, sinó que també contribueix al creixement global de l’organització.