Més de 50 treballadors i treballadores del Grup Claror es formen amb l’experta Mónica Mendoza per millorar l’experiència del client

La formació contínua sent una eina essencial per al desenvolupament i millora dels membres de l'equip Claror.
NOTIWEB_MASTER (14)

El passat divendres 15 de març, va tenir lloc a l’espai Hub Barcelona, una sessió de formativa per a més de 50 treballadors i treballadores del Grup Claror per continuar millorant l’experiència que oferim als nostres clients.

 

Personal d’atenció al públic dels clubs Claror, l’Esportiu de Llinars i del 22 Fitness Club van participar en aquesta jornada per desenvolupar noves habilitats de comunicació i oferir una experiència satisfactòria als clients. La destacada psicòloga especialitzada en vendes, Mónica Mendoza, va ser l’encarregada d’impartir aquesta enriquidora formació.

 

Mónica Mendoza, reconeguda consultora i autora de diversos llibres sobre vendes, va compartir el seu coneixement i experiència en estratègies de vendes, oferint eines pràctiques i consells útils per potenciar les habilitats dels professionals en aquest àmbit.

 

La formació contínua sent una eina essencial per al desenvolupament i millora dels membres de l’equip Claror. Mitjançant programes de formació especialitzats, els treballadors i treballadores poden adquirir noves habilitats, actualitzar els seus coneixements i millorar la seva eficàcia en el lloc de treball.

 

Aquesta inversió en el creixement professional no només beneficia els empleats individualment, sinó que també contribueix al creixement global de l’organització.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.