Instruccions reserva online activitats

01
Com puc reservar plaça online?

Entra a claror.cat o a la web del teu club i a la mateixa pàgina d’inici trobaràs diferents enllaços a l’aplicació de RESERVA ACTIVITATS per les activitats dirigides. Si entres des del mòbil trobaràs un botó per accedir també a la plataforma.

02

Podràs accedir a la plataforma amb el teu email i contrasenya si estàs registrat a la nostra base de dades.

03

Si no tens credencials per accedir a la plataforma, hauràs de:

Fer click sobre Registra’t

Emplena tots els Camps del Formulari

04

Per poder assignar-te les credencials d’accés cal que el teu DNI o NIE i la teva data de naixement estiguin donats d’alta a la nostra base de dades. Si no és així, o et trobes amb algun problema en el registre fes-nos arribar un email amb la següent informació:

  • Nom
  • Cognom
  • Número de Client o 4 últims dígits del teu número de compte
  • DNI
  • Data de naixement

En funció del club al que estiguis abonat, has de fer arribar el mail a una de les següents adreces:

05

Dins de l’aplicació veuràs les classes del teu club que pots reservar:

  • Podràs fer la reserva 72h abans de l’activitat.
  • Podràs tenir reservada plaça a un màxim de 3 activitats alhora.
  • Podràs tenir 2 reserves de classe per dia.
  • Podràs anul·lar la classe fins mitja hora abans.
06

Quan arribis al club:

    • Sigues puntual en arribar a classe. Mira de venir amb més antelació de l’habitual per poder-te canviar als vestidors, o vine ja canviat al club.
    • Amb el nou sistema de validació d’accés, hauràs de passar la teva polsera de proximitat al lector que hi ha a les entrades de les sales d’activitats. 
    • El lector t’indicarà si pots accedir a l’espai.
    • Si no has validat abans de l’inici de la classe, la teva plaça quedarà automàticament alliberada.

recorda

Si no pots venir a l’activitat anul·la la teva plaça perquè una altra persona la pugui utilitzar.

Reserva de plaça infants
Els menors de 6 anys poden accedir al club i a les activitats dirigides sense reserva prèvia. Els nens i nenes majors de 6 anys hauran de reservar la seva plaça per les activitats familiars a través de l’APP de reserves. En el cas que l’infant no estigui inclòs en el nucli familiar s’ha d’informar a la recepció del club.

sistema de validació de les activitats dirigides

Hem posat en marxa el nou sistema de validació per accedir a les classes dirigides als Clubs Claror, a través d’un dispositiu electrònic lluminós, a l’entrada de les sales.

 

A través del nou sistema de validació d’accés a les activitats dirigides podem detectar si no has validat la teva assistència ni has anul·lat la teva reserva.

 

Quan no puguis assistir a una activitat, és una mesura de compromís per a tothom, que anul·lis la reserva, per així alliberar una plaça pels inscrits en llista d’espera. Recorda que pots anul·lar la teva reserva fins 30 minuts abans de l’inici de la classe.

 

És molt important complir amb aquesta normativa perquè les persones interessades a fer una classe no quedin sense plaça. El no compliment d’aquesta mesura podrà suposar en un futur restriccions en la teva reserva d’activitats.
Per això et convidem que si no pots venir a una classe, l’anul·lis i puguem gaudir tots i totes del bon funcionament d’accés i reserva de places.

Com funciona el sistema de validació?

un cop passes la polsera
VERD

Plaça Validada | La validació és correcte, has fet la reserva i has validat dins dels 10 minuts abans de l’inici de l’activitat.

VERMELL

No pots validar | La validació no és correcte, no has fet reserva ni has validat durant els 10 minuts abans de l’inici de l’activitat:

SISTEMA DE SANCIONS PER LA NO VALIDACIÓ

A través del sistema de validació d’accés a les activitats dirigides podem detectar si no has validat la teva assistència i si no has anul·lat la teva reserva. En ser una mesura d’obligat compliment, hem activat un sistema de penalització en cas de no validació o no cancel·lació de la teva reserva. Rebràs una sèrie d’avisos quan detectem que no estàs complint amb la normativa, a la tercera vegada quedarà el teu compte de reserva d’activitats bloquejat durant una setmana.

Què volen dir els altres colors?

TARONJA -> No es pot validar. Fins 10 minuts abans de l’inici de l’activitat no et pots validar i passats 5 minuts de l’inici de la classe tampoc podràs validar.

BLAU ->  Pots passar la teva polsera per validar. Des de 10 minuts abans de l’inici activitat ja et pots validar amb reserva prèvia.

BLANC INTERMITENT -> Reserva i valida la plaça lliure. En els 5 minuts de cortesia de l’inici de les classes, les places lliures s’alliberen i si tenies reserva la perds. Per tant, si hi ha places lliures pots validar directament.