Entra a claror.cat o a la web del teu club i a la mateixa pàgina d’inici trobaràs diferents enllaços a l’aplicació de RESERVA ACTIVITATS per les activitats dirigides. Si entres des del mòbil trobaràs un botó per accedir també a la plataforma.
Podràs accedir a la plataforma amb el teu email i contrasenya si estàs registrat a la nostra base de dades.

Si no tens credencials per accedir a la plataforma, hauràs de:
Fer click sobre Registra’t
Emplena tots els Camps del Formulari

Per poder assignar-te les credencials d’accés cal que el teu DNI o NIE i la teva data de naixement estiguin donats d’alta a la nostra base de dades. Si no és així, o et trobes amb algun problema en el registre fes-nos arribar un email amb la següent informació:
- Nom
- Cognom
- Número de Client o 4 últims dígits del teu número de compte
- DNI
- Data de naixement
En funció del club al que estiguis abonat, has de fer arribar el mail a una de les següents adreces:
- Claror Sardenya: [email protected]
- Claror Cartagena: [email protected]
- Claror Marítim: [email protected]
- Claror Can Caralleu: [email protected]
- L’Esportiu de Llinars: [email protected]
Dins de l’aplicació veuràs les classes del teu club que pots reservar:
- Podràs fer la reserva 72h abans de l’activitat.
- Podràs tenir reservada plaça a un màxim de 3 activitats alhora.
- Podràs tenir 2 reserves de classe per dia.
- Podràs anul·lar la classe fins mitja hora abans.

Quan arribis al club:
- Sigues puntual en arribar a classe. Mira de venir amb més antelació de l’habitual per poder-te canviar als vestidors, o vine ja canviat al club.
- Amb el nou sistema de validació d’accés, hauràs de passar la teva polsera de proximitat al lector que hi ha a les entrades de les sales d’activitats.
- El lector t’indicarà si pots accedir a l’espai.
- Si no has validat abans de l’inici de la classe, la teva plaça quedarà automàticament alliberada.
recorda
Si no pots venir a l’activitat anul·la la teva plaça perquè una altra persona la pugui utilitzar.
Reserva de plaça infants
Els menors de 6 anys poden accedir al club i a les activitats dirigides sense reserva prèvia. Els nens i nenes majors de 6 anys hauran de reservar la seva plaça per les activitats familiars a través de l’APP de reserves. En el cas que l’infant no estigui inclòs en el nucli familiar s’ha d’informar a la recepció del club.
sistema de validació de les activitats dirigides
Hem posat en marxa el nou sistema de validació per accedir a les classes dirigides als Clubs Claror, a través d’un dispositiu electrònic lluminós, a l’entrada de les sales.
Com funciona el sistema de validació?
un cop passes la polsera
Plaça Validada | La validació és correcte, has fet la reserva i has validat dins dels 10 minuts abans de l’inici de l’activitat.
No pots validar | La validació no és correcte, no has fet reserva ni has validat durant els 10 minuts abans de l’inici de l’activitat:
A través del sistema de validació d’accés a les activitats dirigides podem detectar si no has validat la teva assistència i si no has anul·lat la teva reserva. En ser una mesura d’obligat compliment, hem activat un sistema de penalització en cas de no validació o no cancel·lació de la teva reserva. Rebràs una sèrie d’avisos quan detectem que no estàs complint amb la normativa, a la tercera vegada quedarà el teu compte de reserva d’activitats bloquejat durant una setmana.
Què volen dir els altres colors?
TARONJA -> No es pot validar. Fins 10 minuts abans de l’inici de l’activitat no et pots validar i passats 5 minuts de l’inici de la classe tampoc podràs validar.
BLAU -> Pots passar la teva polsera per validar. Des de 10 minuts abans de l’inici activitat ja et pots validar amb reserva prèvia.
BLANC INTERMITENT -> Reserva i valida la plaça lliure. En els 5 minuts de cortesia de l’inici de les classes, les places lliures s’alliberen i si tenies reserva la perds. Per tant, si hi ha places lliures pots validar directament.